Verslo plano kūrimas. Svarbiausi komponentai

Jei nusprendėte įkurti fizinį ar virtualų verslą, jums tikrai bus reikalingas
tinkamas verslo planas. Verslo planas gali būti įvairių formų, priklausomai
nuo to, kokia veikla žadate užsiimti. Keturių asmenų valdymo konsultacinė
įmonė gali pateikti paprastesnį planą, orientuotą į paslaugų bei pramonės
patirtis, palyginus su dvidešimties asmenų kontroliuojama įmone, kuri
taip pat turėtų aprašyti produktus, gamybos metodus, konkurencingas
jėgas ir rinkodaros poreikius. Nepaisant to, daugumą planų sudaro šie
punktai:

Santrauka. Tai yra jūsų penkių minučių idėjos pristatymas.
Santrauka gali būti sudaryta iš turinio, įmonės atsiradimo istorijos,
prekybos galimybių, valdymo apžvalgų, konkurencinių pranašumų ir
svarbiausių finansinių aspektų. Suformulavus išsamius skyrius ir
atsikračius nereikalingos informacijos santrauką pabandykite
sutalpinti į porą puslapių.

Verslo aprašymas ir struktūra. Čia jūs paaiškinate, kokiais tikslais
kuriate verslą ir ką parduodate. Jeigu parduodate produktus,
apibūdinkite jų gaminimo procesą, žaliavų prieinamumą, tvarkymąsi
su ištekliais ir kitomis operacinėmis detalėmis. Jeigu teikiate
paslaugas, apibūdinkite jas ir jų reikšmę klientams. Įskaitant kitas
detales, tokias kaip: strateginiai santykiai, administraciniai klausimai,
nuosavybė, kuri gali priklausyti jums, išlaidas ir jūsų įmonės teisinę
struktūrą.

Rinkotyra ir strategijos. Paaiškinkite savo rinkos analizę,
apibūdinkite rinkodaros strategijas, įskaitant pardavimo prognozes,
galutinius terminus, reklamą, viešuosius ryšius ir tai, kuo esate
pranašesnis už konkurentus. Jeigu negalite pateikti duomenų
analizių, galite pateikti esamų klientų atsiliepimus.

Valdymas ir personalas. Pateikite įmonės vadovų gyvenimo
aprašymus ir paaiškinkite, kaip jų kompetencija padės jums pasiekti
iškeltus verslo tikslus. Investuotojai turi įvertinti galimą riziką, kurią,
esant būtinybei, būtų galima sumažinti.

Finansiniai dokumentai. Čia jūs turite pateikti skaičius, kurie
patvirtintų tai ką apibūdinote organizaciniuose ir marketingo
skyriuose. Įtraukite konservatyvias kitų metų pelno(nuostolio),
balanso ir pinigų srautų ataskaitas.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *